در اینجا دلیل اینکه چرا VPN برای کامپیوتر، تبلت یا تلفن شما امنیت در طول فعالیت های اینترنتی را بوسیله رمزگذاری و ناشناسی تقویت می کند وجود دارد. هر دو نوع کاربران شخصی و کسب و کار می توانند از آن بهره ببرند.

خرید VPN و خرید کریو و کارهایی که VPN برای امنیت شما انجام می دهد

vpn-safty

VPN ابزار مفیدی است و اگر شما در طول سفر هستید و از لپ تاپ، تبلت یا تلفن هوشمند استفاده می کنید برای شما ضروری است. برای کاربران شخصی و کسب و کار به روش های مختلفی مورد استفاده است. انواع مختلف رایگان و غیر رایگان دارد و هر کدام مزایای و معایبی دارند، بنابراین اجازه دهید نگاهی به اینکه چه چیزی است و چه کاری انجام می دهد بیندازیم.

یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) دو کامپیوتر را به صورت امن و خصوصی بر روی اینترنت به هم متصل می کند، اگرچه روی یک شبکه عمومی باشند. یک کلاینت VPN روی یک کامپیوتر با سرور VPN به کامپیوتر دیگر متصل می شود و بوسیله استفاده از رمزگذاری و ابزارهای امنیتی هیچ کسی نمی تواند ببیند که چه اطلاعاتی تبادل می شوند.

یکی از استفاده های خرید VPN برای گسترش شبکه خصوصی روی اینترنت به یک موقعیت مکانی دیگر است. برای مثال، یک کسب و کار کارکنانی با لپ تاپ در خانه و یا در جاده را قادر به اتصال به شبکه شرکت می کند. ترافیک شبکه بر روی اینترنت از کاربر به شرکت مسیریابی می شود اما این ترافیک رمزگذاری شده است و بنابراین از جاسوسان در امان است. یک شرکت که دفاتری در دو موقعیت مکانی دارد می تواند آنها را با استفاده از VPN بر روی اینترنت متصل کند در نتیجه طوری بنظر می رسد که یک شبکه اند.

VPN ها تنها برای کسب و کار نیستند و از آنجاییکه اتصال خصوصی و امن است، استفاده دیگر آن اتصال ناشناس به اینترنت است. هرکسی که می خواهد از حریم خصوصی و امنیت آنلاین خود محافظت کند باید خرید VPN را در برنامه خود داشته باشد. ISP ها به استفاده شما از اینترنت نظارت دارند و ممکن است در صورتیکه فعالیتهای خاصی انجام دهید پهنای باند را محدود کنند. برای مثال به اشتراک گذاری فایل P2P و ترافیک  BitTorrent باعث محدود شدن سرعت می شود. وب سایت هایی که شما بازدید می کنید آدرس IP شما، موقعیت مکانی، مرورگر و سیستم عامل و غیره را بدست می آورند. یک VPN با پنهان کردن داده هایی که می تواند باعث شناسایی شما شود جاسوسی وب سایت ها بر فعالیت های شما را متوقف می کند.

اگر شما از یک لپ تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت روی میزبان Wi-Fi عمومی مانند کافی شاپ ها، هتل ها و ایستگاه های قطار و غیره استفاده می کنید، فعالیت های شما می تواند مورد نظارت قرار گیرد و اطلاعات خصوصی شما جمع آوری شود. خرید VPN امنیت شما را افزایش می دهد زیرا جاسوسان نمی تواند از ارتباطات رمزگذاری شده شما مفهومی بیایند.

اگر به خارج از کشور سفر کنید و سعی داشته باشید که برنامه های زنده تلویزیونی مانند BBC را ببینید متوجه خواهید شد در برخی کشورها امکان آن وجود ندارد. به این دلیل که آنها موقعیت مکانی شما را بررسی می کنند و اطمینان حاصل می کنند که در بریتانیا باشید. بنابراین اگرچه در خارج از کشور قادر به دیدن آن نیستید. خرید VPN موجب می شود که شما از کشور دیگری بنظر برسید، بنابراین می توانید سرویس های مسدود شده را باز و از آنها استفاده کنید.

VPN رایگان در مقابل VPN های خریداری شده

تعداد زیادی از سرورهای VPN روی اینترنت وجود دارد و برخی از آنها رایگان هستند، اما بهترین آنها نیاز به حق اشتراک ماهیانه دارد. سرورهای رایگانی وجود دارند اما آنها معایبی را به همراه دارند. برای مثال، آنها کاربران زیادی را جذب می کنند که به معنی کاهش سرعت است. برخی از آنها توسط آگهی های تبلیغاتی پشتیبانی می شوند و آگهی ها را در صفحات وب برای دسترسی شما قرار می دهند. برخی دیگر زمانیکه داده ها را انتقال می دهید سرعت را محدود می کنند.

وقتی یک سرویس VPN دارای حق اشتراک ماهیانه خریداری می کنید، بررسی کنید که در چه کشورهایی عمل می کنند. اگر میخواهید از استرالیا به نظر برسید باید سرویس VPN را که سرورهایی در استرالیا دارند انتخاب کنند. اگر می خواهید واقعا ناشناس بمانید به خرید VPN فکر کنید که هیچ گزارش گیری ای نداشته باشد. در نهایت بررسی کنید که سرویس VPN چه پروتکل هایی دارد. برای یافتن سرویس مورد نظر خود و خرید VPN و خرید کریو می توانید اطلاعات موجود در parsvpn.online را مطالعه کنید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

*