اینترنت قرار است شبکه ای جهانی باشد که به کل جهان ارتباط می یابد، اما بسیاری از وب سایتها برای کشورهای خاصی محدود شده اند. تعجب برانگیز نیست، استفاده غیر قانونی در کشورهایی که دسترسی به صورت قانونی مجاز نیست بالاتر است.

خرید VPNها

VPNهایی که قابل خرید هستند ،گزینه فوق العاده ای هستند. آنها به شما اجازه می دهند از طریق یک اتصال رمزگذاری شده ترافیک خود را تونل بزنید و از سمت دیگر بیرون بیایید. برای مثال، می خواهید به یک سرویس مستقر در ایالات متحده دسترسی داشته باشید، شما به سروری  مستقر در ایالات متحده با پهنای باند کافی برای بارگذاری و دانلود نیاز خواهید داشت . این یک سرور VPN است. به طور کلی سرویسی با هزینه قابل پرداخت می باشد. برخی VPN ها ممکن است سرویس های رایگان ارائه دهند که بسیار آهسته کار می کند و یا شما را به مقدار مشخصی از پهنای باند محدود می کند، اما برای کسانی که بخواهند از آن برای تماشای Netflix استفاده کنند خوب کار نخواهد کرد.

خرید VPNهای بسیاری وجود دارند. بیشتر آنها رابط ها یا برنامه های تجملی ارائه نمی دهند، شما را مجبور به استفاده از ابزار ساخته شده در سیستم عامل برای اتصال به آنها می کنند. برخی از آنها مانند TunnelBear رابط هایی ارائه می دهند، که آن هم برنامه هایی ارائه می کند که به شما اجازه می دهد تا به آسانی به VPN متصل شوید و بین کشورهای مختلف که در لیست هستند سوییچ کنید.

هرچند، این تنها یک مثال آسان برای این است که شروع کنید. در مورد بهترین ارائه دهندگان VPN جستجو کنید. اگر geek هستید ، همیشه می توانید سرور VPN خود را روی سرویس میزبان ایجاد کنید، که می تواند باعث ذخیره شدن قسمتی از پول شما بشود. یا اگر به یک سرور SSH در کشور دسترسی دارید، می خواهید به سرویس از آن دسترسی یابید، می توانید از تونل SSH به طور بلقوه به جای VPN استفاده کنید.

هنگامیکه VPN را فعال می کنید، همه فعالیتهای شما از طریق آن ارسال خواهند شد. بهتر است آن را تنها وقتی  فعال کنید که نیاز به استفاده از سرویسی دارید که در کشور شما مسدود شده است و در بقیه زمان ها آن را غیر فعال کنید.

سرویس های DNS خرید کریو 

در خرید کریو برخی سرویس ها از طریق برخی توانایی های عجیب DNS کار می کنند. سرور DNS را روی کامپیوتر خود تغییر دهید ، یا روتر منزل، اگر می خواهید گستره شبکه را تغییر دهید. وقتی شما به سایت مسدود شده در یک منطقه جغرافیایی مانند  netflix.com دسترسی دارید، سرور DNS برخی از ترافیک شما را از طریق یک تونل تغییر مسیر می دهد. به طور خلاصه، سرور از راه دور فکر می کند دسترسی شما از یک کشور مناسب است و فقط کار خواهد کرد.

یک چیز خوب در مورد این نوع از راه حل این است که برای همه دستگاهها روی شبکه شما کار خواهد کرد (اگر آن را روی روتر فعال کنید). حتی بهتر از آن، چیزی نیست که با یک اشاره خاموش و روشن کنید. آن تنها زمانی کار می کند که بخواهید وب سایتهایی که بصورت جغرافیایی مسدود شده اند دسترسی داشته باشید.

Tunlr در اینجا یک گزینه رایگان محبوب بود، اما تعطیل شده است، برای اجرا به عنوان یک سرویس رایگان برای هر کسی که آن را روی اینترنت می خواهد گران بود . UnoTelly’s UnoDNS و  Unblock-Us یکسان کار می کنند ، اما ماهیانه 5 دلار هزینه دارند.

اگر شما geek هستید، می توانید این نوع چیزها را برای خودتان تنظیم کنید تا وقتیکه یک سرور مستقر در کشور مناسب داشته باشید. برای یک راه حل واقعی برای خودتان netproxy Docker image استفاده کنید یا  tunlr-style-dns-unblocking چک کنید .

secure-dns-300x251

Hola

Halo یکی از محبوبترین راه ها برای دسترسی به وب سایتهای محدود شده جغرافیایی است، و هیچ دلیلی برای نادیده گرفتن آن وجود ندارد. این در درجه اول برای این است که رایگان است و نصب آن نیز آسان است. Halo ، قبلا به عنوان “Hola Unblocker” شناخته می شد و اکنون به عنوان “Hola Better Internet” شناخته می شود که در شکل های مختلف در دسترس است. این برنامه های افزودنی برای مرورگرهای کروم و فایر فاکس ارائه می دهد، و می تواند تنها به چند کلیک به آسانی نصب شود. بعد از ، فقط کلیک کردن روی آیکون Halo  در نوار ابزار مرورگر خود و یک کشور را انتخاب کنید. این فعالیتهای مرورگر شما را از طریق آدرس های IP در آن کشور مسیریابی می کند . این به این معنی است که شما می توانید به مجموع برنامه های US Netflix  یا BBC در کشور فعلی خود دسترسی یابید .

هشدار: ما بزرگترین طرفدار الحاقات هجوم کننده مرور گر نیستیم،یا نرم افزار که مرورگز وب شما را از طریق سرورهای ارسال کند. Hola از پهنای باند راکد شما برای کمک به کاربران دیگر استفاده می کند. شما پهنای باند را با افراد دیگر به اشتراک می گذارید. اما اطراف این نباشید اگر می خواهید فعالیت مرورگر شما از طریق مکان های دیگر بدون پرداخت چیزی مسیریابی شود . تنها اطمینان حاصل کنید Halo وقتی از آن استفاده نمی کنید غیر فعال است . اگر شما مخصوصا نگران هستید، می توانید Halo را در مرورگرهای جداگانه یا پروفایل مرورگر نصب کنید. برای مثال، اگر از کروم برای بیشتر چیزهای استفاده می کنید، می توانید Halo را در Firefox نصب کنید و از آن برای این قبیل چیزها استفاده کنید.

Netflix با این راه حل به خوبی کار می کند. اگر شما یک حساب کاربری Netflix از هر کشوری دارید، می توانید به آن دسترسی پیدا کنید از ایالات متحده با استفاده از یکی از این سرویس ها و در عوض به مجموعه US Netflix دسترسی یابید.

به هر حال خرید vpn در این سایت ، سرویس ها که هیچ نوع از ثبت نام نیاز ندارند به طور مشابه به خوبی کار می کنند. برخی سرویس ها ممکن است برای ثبت نام به روش پرداخت مستقر در ایالات متحده احتیاج داشته باشد ، که می تواند برای شما مشکل باشد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

*