هر کامپیوتر دربردارنده آدرس ویژه ای است که IP نامیده می شود. این یک برچسب عددی اختصاص داده شده برای هر شبکه کامپیوتر است که از پروتکل اینترنت برای ارتباطات استفاده می کنند. موقعیت مکانی و فعالیت آنلاین شما می تواند با استفاده از آدرس IP شما شناخته شود. علاوه بر این، شما می توانید تحت نظارت باشید نه تنها وقتی که یک سایت را مرور می کنید بلکه بعد از اینکه از آن خارج می شوید.

با خرید VPN و خرید کریو IP خود را پنهان کنید

hide-ip

همانطور که شما می توانید ببینید، مرور کردن آنلاین سایت ها اشاره بر نا امنی دارد. به همین دلیل است که باید درمورد پنهان کردن آدرس IP آگاه باشید. parsvpn.online با ارائه سرویس های مختلف برای خرید VPN و خرید کریو به شما در این زمینه کمک می کند.

  1. دوست دارید دسترسی نامحدود به سایت مورد علاقه خود داشته باشید و همچنین در هر جایی که هستید فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنید؟ برخی سایت ها در کشورهای متفاوت غیر قابل دسترسی هستند. با خرید VPN ممکن است از بسیاری از مشکلات اجتناب کنید.
  2. استفاده از رمزگذاری خاص به شما کمک می کند تا اثری از هویت خود باقی نگذارید. بعلاوه، با خرید VPN شما در حال مرور وبسایت ها ناشناس باقی می مانید.
  3. تغییر موقعیت مکانی سطح حفاظت شما را افزایش می دهد و یک لایه اضافی از امنیت را ایجاد می کند.
  4. میزبان های Wi-Fi محل های جذب هکرها هستند. اگر شما نمی خواهید هک شوید، از VPN استفاده کنید تا آدرس IP شما حفاظت شده باشد.
  5. آیا می خواهید محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید؟ آدرس IP شما باید با خرید VPN تغییر کند. به این معنی که شما می توانید انتخاب های نامحدودی از سایت ها داشته باشید.
  6. آیا از محدودیت سایت ها در محل کار خود خسته شده اید؟ با استفاده از هر سرویس VPN که می خواهید، همه اطلاعات لازم برای شما در دسترس خواهد بود.
  7. آیا شما تحت کنترلید ؟ نظارت برای شما مسئله ای نیست! با استفاده از آدرس IP اصلاح شده شما توسط National Security Agency قابل پیگیری نخواهد بود.
  8. یکی از بهترین راه ها برای امن ماندن پنهان کردن همه فعالیت های اینترنتی شما از ارائه دهنده است. امکان تغییر آدرس IP شما وجود دارد. همه داده ها توسط ارائه دهنده شما یافت نخواهند شد.
  9. موتورهای جستجو همیشه داده های شما را ذخیره می کنند، بنابراین شما باید سابقه را بعد از هر دوره استفاده از اینترنت حذف کنید. از VPN استفاده کنید و دیگر مجبور به انجام این کار به صورت معمول نخواهید بود.
  10. اینترنت به عنوان مکانی مدرن در نظر گرفته شده است، جاییکه ایده ها و رازهای شما می تواند با دوستانتان به اشتراک گذاشته شود. با خرید VPN شما ممکن است از افشا آنها برای دیگران جلوگیری به عمل آورید. علاوه بر این، VPN حریم خصوصی و آزادی فعالیت های شما را تضمین می کند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

*