این به طور کلی پذیرفته شده است که اتصالات VPN از امن ترین ها است ، حفاظت از داده ها کپسوله شده همچنین آدرس IP کاربران. با این حال، پروتکل های رمزگذاری بسیاری استفاده می شود، که منجر به این سوال می شود: “کدام یک بهترین است؟” خب، ما به شما همه انواع اصلی از پروتکل ها را ارائه خواهیم داد و توضیح می دهیم که آنها چه کاری انجام می دهند، بنابراین شما می توانید ببینید که چه چیزی برای شما مناسب تر است.

best-vpn-1

بهترین پروتکل های قابل خرید VPN کدام اند؟

اول از همه، اجازه دهید به قسمت دوم بپردازیم: چگونه IP خود را با استفاده از پروتکل های قابل خرید VPN پنهان کنیم. خب، وقتی که سرویس به کار گرفته شود این به طور خودکار انجام می شود. IP اصلی شما با آدرسی که ارائه دهنده سروس خرید VPN به شما اختصاص می دهد جایگزین می شود. به این معنی که ممکن است شما در نیویورک زندگی کنید، اما، از طریق شبکه خصوصی مجازی، نشان داده می شود که در هنگ کنگ ، لندن یا هر جای دیگری که ارائه دهنده فعال کرده باشد هستید. ازاین نقطه نظر، نرم افزارهای پنهان کردن IP نمی توانند با ارائه دهندگان VPN رقابت کنند، البته نه همه ی آنها.

به برخی از شناخته شده ترین پروتکل ها برسیم، ابتدا PPTP VPN را داریم. پروتکل های تونلینگ Point-to-Point از متداولترین پروتکل های شناخته شده است به خاطر سادگی آن و تعمیرات کم آن. نسخه های فعلی بسیار امن و پایدارهستند و توسط اکثریت سیستم های عامل پشتیبانی شده است. با نرم افزار اضافی، آنها می توانند روی هر چیزی کار کنند.

با خرید وی پی ان IP خود را مخفی کنید

پس از خرید وی پی ان ، بعد از آن  L2TP VPN را داریم. پروتکل تونلینگ لایه 2 همه مزایای PPTP را دارد، به علاوه ویژگی های اضافی، مانند یکپارچگی داده ها یا صحت مبدا. یک کلید به اشتراک گذاشته شده یا یک گواهی دیجیتال برای اجرای آن مورد نیاز است.

معمولا، L2TP در تخمین با  IPSec VPN استفاده می شود. IPSec نرم افزار استاندارد برای اتصال دو دروازه VPN از شبکه های مختلف در نظر گرفته شده است. افت این سیستم هزینه های عملیاتی بالایی دارد که آن وقت گیر است.

SSLپروتکل (لایه سوکت امن) با مزایای قابل توجه بیشتری نسبت به پروتکل های دیگر می آید، نیازی به هیچ کلاینت VPN برای نصب شدن ندارد. به جای آن، به شبکه از طریق مرورگر وب وصل می شود. این یک درجه بالا از امنیت است، همچنانکه دیده شده  به استفاده از کلید های رمزگذاری همچنین گواهی های دیجیتال برای حراز هویت نیاز دارد.

پروتکل جالب دیگر Double VPN است. به خودی خود یک پروتکل واقعی نیست، سیستم دو آدرس IP ارائه می دهد، یکی برای لحظه ورودی و دیگری برای لحظه خروجی، در نتیجه با استفاده آدرس IP یکسان با استفاده از اتصال VPN “واحد “مغایر بوده.

کدامیک بهتر است؟ خرید وی پی ان یا خرید vpn

این یک سوال است که پاسخ دادن به آن به روش مستقیم بسیار سخت است. در مقایسه با نرم افزارهای عادی پنهان کردن آدرس IP ، بیشتر آنها بهتر هستند ، اما با توجه به اینکه چه استفاده ای از اینترنت دارید هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند.با خرید وی پی ان به این هدف میرسید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

*