VPN یک ابزار بسیار مفید در موارد مختلف است

مانند: اجتناب از نظارت و سانسور، دسترسی به وب سایت های جغرافیایی محدود شده و غیره. VPN ابزاری عالی برای حفاظت ار حریم خصوصی آنلاین است.

why-vpn

در اینجا می تواند لیستی از مهمترین مزایای خرید VPN برای گشت و گذار در اینترنت را می یابید:

  • جلوگیری از نظارت

پروتکل های VPN مانند OpenVPN هنوز هم قابل کرک شدن حتی توسط قوی ترین سازمان های امنیتی نیستند، بنابراین VPN یک ابزار فوق العاده در مقابل نظارت دولتی است.

  • ممانعت از جاسوسی ISP

ارائه دهندگان سرویس های اینترنت اغلب ترافیک کاربران را نظارت می کنند. با خرید کریو VPN همه ترافیک رمزگذاری شده است بنابراین غیر ممکن است که بتوانند بر فعالیت هایی که کاربران انجام می دهند نظارت داشته باشند، اگرچه می توانند ببیند که کاربر در حال استفاده از VPN، آدرس IP سرور VPN است و طول مدتی که به آن متصل شده است نیز مشخص می شود. (مگر اینکه اقداماتی برای جلوگیری از آن انجام شده باشد).

  • حفاظت قابل اعتماد از شبکه های Wi-Fi عمومی

هک شدن اتصالات Wi-Fi خصوصی مشکل اصلی نیست چون آنها اغلب رمزگذاری شده اند (با استفاده از WPA2)، اما دردسر اصلی درباره میزبان های عمومی Wi-Fi است، هکرها می توانند اتصالات Wi-Fi رمزگذاری نشده را (که مشکل متداول است) قطع نمایند یا قربانیان از همه جا بی خبر را وادار به اتصال به شبکه های Wi-Fi عمومی کنند. از آنجاییکه با استفاده از کریو VPN همه داده ها بین دستگاه و سرور VPN رمزگذاری شده است، حتی اگر هکرها قادر به دسترسی به داده های کاربر باشند، تنها به اطلاعات غیر قابل خواندن و بی معنی ای دسترسی می یابند. (حتی رمز گذاری های ضعیف نیز به سادگی در مقابل هکرها از شما دفاع می کند)

  • فرار از سانسورها

با خرید کریو VPN نه ISP  و نه دولت نمی تواند ببیند کاربران روی اینترنت چه کاری انجام می دهند، به همین ترتیب قادر نخواهند بود داده های شما را ببیند یا اینکه در حال دسترسی به چه سایتی هستید (اگرچه آنها آدرس IP سرور VPN را می بینند) و می توانید از خاصیت فیلتر شکن بودن VPN برای دسترسی به سایت ها بهره ببرید.

این باعث شده است که VPN یک ابزار خارق العاده ضد سانسور باشد و در کشورهایی با سانسورهای قوی برای دسترسی به سایت های تورنت مسدود شده یا دسترسی به فیسبوک مورد استفاده باشد. برخی از کشورهای قدرتمند مانند چین برخی اوقات کارهایی برای ممانعت از اتصال و استفاده از VPN انجام می دهند اما حتی تلاش های چین هم تا اندازه ای موثر است و فن آوری های VPN وجود دارد که این محدودیت ها را نیز دور می زنند. این باید مورد توجه باشد که حتی در کشورهایی که VPN مسدود شده است (که تعداد کمی هستند، همچنان VPN در کسب و کارها ضروری می باشد) کاربران به ندرت با مشکلاتی در اتصال به VPN روبرو می شوند.

  • دسترسی به مطالب مسدود شده

به لطف محدودیت های پیچیده صدور مجوز توسط برخی تولید کنندگان سایت هایی مانند Netflix، Hulu، BBC iPlayer و Pandora این سایتها تنها در برخی از کشورها قابل استفاده هستند ( معمولا در کشور مبدا) یا محدودیت در ارائه سرویس به مشترکان خود دارند.

از آنجاییکه سرور VPN به عنوان یک پروکسی عمل می کند و بخاطر اینکه ارائه دهندگان اغلب  سرورهایی را در کشورهای مختلف مستقر می سازند (معمولا در کشورهایی مثل ایالات متحده و انگلستان)، فروش VPN یک راه عالی برای دور زدن این چنین محدودیت هایی است. با این حال، لازم به ذکر است که اگر دسترسی به مطالب محدود شده تنها نگرانی شما باشد پس سرویس های Smart DNS می تواند عملکرد لازم را فراهم کند.

  • استفاده از سایت های تورنت

VPN وب سایت های مسدود شده را باز می کند، آدرس IP واقعی شما را پنهان کند، از اینکه ISP شما قادر به دیدن چیزهایی که دانلود می کنید نخواهد بود. همه ارائه دهندگان اجازه P2P را نمی دهند اما بسیاری از آنها کسب و کار خوبی با مشتریان P2P ایجاد کرده اند و آنها را از DMCA و دیگر تهدیدات قانونی محافظت می کنند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

*