این روزها همه افراد در مورد حریم خصوصی و امنیت خود نگران هستند. با وجود این حقیقت که قانون حق داشتن امنیت را برای ما ضمانت می کند اما به معنی این نیست که به طور ضمنی اجرا شده است. از این رو کاربران اینترنت ترجیح می دهند هر ابزاری را برای حفاظت خود استفاده کنند. اما چرا باید به دنبال اختراع چیز تازه ای باشید وقتی سرویس فوق العاده ای به نام VPN وجود دارد؟

ویژگی هایی که در هنگام خرید VPN و خرید کریو باید در نظر گرفت

از یک سو، VPN به عنوان نوعی حفاظت بین یک کاربر و فضای سایبری در نظر گرفته شده که شما را از حک شدن حفاظت می کند.  در سوی دیگر، خرید VPN  است که به شما اجازه دور زدن همه انواع محدودیت ها را می دهد تا سطح امنیت شما را بالا ببرد. با هر فرضی VPN مزایایی را فراهم می کند که همه کاربران مدرن به آن نیاز دارند. در این مورد تنها مشکل می تواند این باشد که چطور بهترین VPN را خریداری کنیم.

use-of-vpn

  1. پروتکل

هنگامیکه که شما برای خرید VPN جستجو می کنید ممکن است اصطلاحاتی مانند L2TP، PPTP، SSL/TLS و IPsec را می بینید که به معنی انواع پروتکل ها است. همه این پروتکل ها یک اتصال امن را فراهم می کنند. اما به طور متداول SSL استفاده می شود که Open VPN نیز نامیده می شود. علاوه بر این، شما باید بدانید که پروتکل ها گاهی آسیب پذیر هستند. اما نیازی به نگرانی نیست، زیرا شانسی برای هک پروتکل ها وجود ندارد.

  1. موقعیت مکانی

مهم است که موقعیت مکانی سرویس را در نظر بگیرید زیرا می تواند عملیات را تحت تاثیر قرار دهد. پیش از همه چیز شما هدف خود برای خرید VPN را تعیین کنید. اگر می خواهید محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید، باید قطعا مطمئن باشید که سرور در کشوری وجود دارد که شما می خواهید محدودیت هایی را که ایجاد کرده است را دور بزنید. برای مثال، در دانمارک زندگی می کنید و می خواهید تلویزیون آمریکا را تماشا کنید. در این مورد سرور واقع شده در US برای شما فرصتی را فراهم می کند که از برنامه های تلویزیون آمریکا لذت ببرید. ممکن است بتوانید سرویس مورد نظر خود را در parsvpn.online بیابید.

  1. گزارش گیری

اتصال به یک VPN این اطمینان را برای شما بوجود می آورد که داده های شما خصوصی است. ارتباطات شما گمان می رود که از جاسوسان در حفاظت شده باشد، اما دیگر داده های شخصی ممکن است در صورت لزوم گزارش گیری شوند. برای اجتناب از این وضعیت ها باید  provider’s policy را قبل از استفاده بخوانید.

  1. ویژگی های آنتی ویروس

برخی سرویس های VPN حفاظت اضافی برای کاربران خود ارائه می دهند که اسکنرهای ضد بد افزار نامیده می شود. این اجازه می دهد سیستم خود را بررسی کنید و تعریف شود که آیا شما ویروس دانلود کرده اید یا نه. این سیستم برای کسانی که مناسب است که بسیار سفر می کنند و از میزبان های WIFI عمومی استفاده می کنند. همانطور که شما می دانید، شبکه های عمومی یک تله برای کاربران بی توجه است و می تواند منافعی را برای هکرها به ارمغان بیاورد.

  1. برنامه های موبایل

صرف پول و خرید VPN این اطمینان را حاصل می کند که این سرویس برای هر دستگاه و سیستم عاملی در دسترس است. این می تواند امکان محافظت از همه دستگاه های شما را گسترش دهد. در غیر این صورت شما باید برای دستگاه های مختلف هزینه ای پرداخت کنید.

حالا زمان آن است که برای خرید VPN و خرید کریو مناسب اقدام کنید و بر روی ویژگی های ذکر شده در بالا تمرکز کنید. علاوه بر این، فراموش نکنید که در مورد قیمت دقت کنید. راحتترین راه خواندن امتیازات آن با توجه به قیمت است، ما parsvpn.online را برای خرید VPN به شما پیشنهاد می دهیم که می تواند به صرفه جویی در وقت شما به خوبی کمک کند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

*